fbpx

Bengkel motosikal tawar tayar Rahmah RM5, niat bantu pengguna

dania garage tayar rahmah rm5 01
Foto Sinar Harian

“Ingatkan menu Rahmah ni untuk makanan sahaja, rupanya untuk tayar pun ada…”

Sebuah bengkel motosikal di Kajang, Selangor tular di media sosial baru-baru ini apabila menawarkan tayar motosikal pada harga Rahmah RM5 dengan untuk meringankan beban pengguna.

Pemilik bengkel Dania Garage, Mohd Mustakim Mohd Munawir berkata Program Amal Tayar Rahmah itu dianjurkan bagi memberi sumbangan dan penghargaan kepada pelanggan bengkelnya.

“Saya berterima kasih kepada semua pengguna dan pemilik motosikal yang menjadi pelanggan dan menyokong bengkel saya selama ini.

Foto Sinar Harian

“Jadi sempena Ramadan ini, saya menawarkan tayar motosikal pada harga Rahmah, juga dengan tujuan untuk membantu meringankan beban pemilik motosikal,” katanya.

Tambah beliau lagi, jualan amal yang dianjurkan selama sehari pada 20 Mac lalu telah berjaya menarik kehadiran kira-kira 3,000 pemilik motosikal.

Bagaimanapun, pihaknya memperuntukkan sejumlah 1,000 unit tayar untuk dibeli oleh pemilik motosikal pada harga RM5 seunit. Ia sah untuk tayar motosikal bersaiz 70/90-17 dan 80/90-17 yang asalnya berharga RM60 seunit.

Berpusat di Sungai Dua, bengkel Dania Garage mula beroperasi pada 2016 dan kini mempunyai tiga cawangan lagi iaitu dua di Kajang dan satu di Serdang.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved