fbpx

Yamaha TMax Tech Max kini dalam warna Dark Magma, Tech Black

Yamaha TMax Tech Max 2024 01

YAMAHA TMax Tech Max, yang dilancarkan di Malaysia pada Oktober 2022, kini boleh didapati dalam dua warna baharu bagi model tahun 2024 iaitu Dark Magma dan Tech Black.

Selain daripada itu, tiada sebarang perubahan mekanikal dilakukan pada skuter maxi ini. Ia masih dikuasakan oleh enjin 562 cc, silinder berkembar DOHC bertaraf Euro 5 yang menghasilkan 46.9 hp pada 7,500 rpm dan 55.7 Nm tork pada 5,250 rpm.

Kuasa disalurkan ke roda belakang menerusi transmisi jenis V-belt automatik.

Ciri-ciri lain yang disertakan termasuk lampu LED depan dan belakang, penghadang angin dan tempat duduk boleh laras, serta penutup tangki minyak pintar.

Skuter ini juga didatangkan dengan skrin TFT berukuran tujuh inci yang mempunyai tiga mod paparan serta boleh disambungkan dengan telefon pintar menerusi aplikasi MyRide-Link untuk memainkan muzik dan menggunakan sistem navigasi.

Selain itu, terdapat juga teknologi Yamaha Chip Controlled Throttle (Y-CCT) berserta Accelerator Position Sensor Grip (APSG) yang memberikan respon pendikit yang lebih lancar.

Harga jualan TMax Tech Max baharu tidak berubah iaitu RM74,998 tidak termasuk insurans dan pendaftaran. Setiap pembelian didatangkan dengan kunci brek cakera bernilai RM100 secara percuma.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved