fbpx

GIVI 50.9 Atomic kini di Malaysia, 4 warna, RM735

givi 50.9 01

GIVI Malaysia telah memperkenalkan topi keledar full-face terbaharu mereka iaitu 50.9 Atomic. Ianya mendapat penarafan ECE 22.06 terkini, dan dijual pada harga RM735.

Topi keledar ini direka khas untuk sportsbike dan sport touring, serta menampilkan rongga udara besar di atas untuk aliran udara maksima.

Ia juga dilengkapi dengan spoiler belakang untuk menambah kestabilan, manakala ‘dagu’ depannya direka bagi mengurangkan kemasukan angin, air dan bunyi.

Visornya boleh dipasang terus dengan pin pengunci, dan turut mendapat sunvisor drop-down terbina dalam. GIVI 50.9 juga menampilkan salutan anallergenic di kusyen dalam untuk mengelakkan alahan kulit.

GIVI 50.9 boleh didapati dalam saiz M hingga XXL, dan ditawarkan dalam empat warna iaitu Atomic White Blue Red, Atomic Titanium Silver Blue, Atomic Black Silver, dan Atomic Silver Black.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved