fbpx

Tayar Cooper kini boleh didapati menerusi Goodyear Autocare di Malaysia

Cooper Family Poster

BERIKUTAN pengambilalihan syarikat Cooper Tire & Rubber Company pada tahun lalu, Goodyear Tire & Rubber Company mengumumkan bahawa pemilik trak pikap di Malaysia kini boleh mendapatkan tayar berjenama Cooper menerusi kedai Goodyear Autocare di seluruh negara.

Ditubuhkan pada tahun 1914, Cooper Tire mengkhususkan dalam pebuatan tayar berkualiti tinggi untuk trak pikap dan 4X4.

“Kami meramalkan sinergi antara kedua-dua jenama ini akan membawakan penawaran produk yang lebih meluas kepada pengguna,” kata Alex Ng, Pengarah Urusan Goodyear Malaysia.

Bersempena dengan gabungan ini, Goodyear Malaysia mengadakan promosi Cooper Tires di mana pelanggan akan menerima Kad Hadiah Petronas bernilai RM40 unutk setiap pembelian empat unit tayar Cooper. Promosi sah sehingga 31 Mei 2023.

Bukan itu sahaja, tayar Cooper juga didatangkan dengan waranti pengeluar selama lima tahun bermula dari tarikh pembelian untuk memberikan pelanggan ketenangan minda apabila memandu di jalan raya.

“Apabila bercakap mengenai pemanduan off-road dan di atas jalan, kami yakin kepada ketahanan dan kualiti Cooper Tire, itulah sebabnya kami berbangga untuk meneruskan legasi Cooper Tire dengan  menggalakkan pemandu trak pikap di Malaysia untuk memilih tayar kami untuk pengembaraan seterusnya,” kata Alex lagi.

Untuk maklumat lanjut, layari https://www.goodyear.com.my/cooper/.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved