fbpx

BMW akan pamer pelbagai model terkini di Malaysia Autoshow 2023

bmw malaysia autoshow 01

BMW Group Malaysia akan mempersembahkan pelbagai model kenderaan baharu di samping tawaran ulang tahun ke-20 yang menarik di acara Malaysia Autoshow 2023 di MAEPS.

Anda dialu-alukan untuk menyaksikan barisan kenderaan yang bakal dirungkaikan oleh BMW Group Malaysia di Dewan A1 (Premium Hall) dan Dewan D (EV Hall) dan menikmati sesi pandu uji yang eksklusif serta tawaran istimewa yang disediakan hanya di Malaysia Autoshow 2023.

Berlangsung di Malaysia Agro Exposition Park Serdang (MAEPS), pintu masuk akan dibuka kepada orang ramai bermula 10 pagi hingga 10 malam pada tarikh 4 hingga 7 Mei 2023.

Tiket kemasukan am bagi warganegara Malaysia dan bukan warganegara Malaysia masing-masing berharga RM15 dan RM25 sehari, berserta parkir percuma di kawasan premis tersebut.

Hans de Visser, Pengarah Urusan BMW Group Malaysia berkongsi: “Sebagai pengeluar kenderaan premium No. 1 di Malaysia untuk tiga tahun berturut-turut, kami berasa teruja untuk merungkaikan barisan kenderaan luar biasa kami yang serba ekstensif di Malaysia Autoshow – iaitu sebuah acara automotif antara yang paling dinanti-nantikan setiap tahun.

“Berlatarkan sambutan yang semakin meluas terhadap portfolio kenderaan elektrik kami dalam kalangan pelanggan baharu dan juga yang lama, kami benar-benar teruja untuk menunaikan janji Sheer Electric Driving Pleasure kami kepada ramai lagi pemilik kenderaan elektrik di pameran tersebut.

“Beberapa lagi kenderaan berprestasi tinggi merentasi portfolio-portfolio kami yang bakal mempesona para peminat jentera BMW dan MINI,” tambahnya.

BMW Group Malaysia turut menyiarkan satu video menunjukkan bayangan model-model yang akan dipamerkan, antaranya 3-Series LCI 2023, CE04 dan MINI Electric 2023.

Terus memperkukuhkan komitmen mereka terhadap Mobiliti Berelektrik, Kelestarian dan Sirkulariti di sini, BMW Group Malaysia juga akan merungkaikan sebuah solusi rintis bagi ekosistem kenderaan elektrik di Malaysia yang mengetengahkan aspek Sirkulariti dan Tanggungjawab – menerusi kerjasama dengan pembekal solusi pengecasan yang terkemuka, EV Connection.

Pembelian tiket boleh dibuat melalui ticket2u. Untuk maklumat lanjut mengenai Malaysia Autoshow 2023, sila layari https://autoshow.my/.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved