fbpx

Peraduan ‘Buy Honda Win Kaw Kaw’ – CBR250RR, Forza, CBR150R dan ADV160 untuk dimenangi!

Website-Desktop-banner-1920×750

BERITA baik untuk mereka yang ingin membeli motosikal Honda. Boon Siew Honda kini sedang mengadakan peraduan ‘Buy Honda Win Kaw Kaw’ di mana pelanggan yang membeli motosikal Honda baharu 160 cc ke bawah berpeluang untuk memenangi hadiah berupa Honda CBR250RR, Forza, CBR150R, ADV160 dan banyak lagi hadiah bernilai lebih RM999,999.

Untuk menyertai, anda hanya perlu mengambil gambar paling kreatif dengan motosikal Honda baharu anda dan muat naik gambar tersebut ke akaun Facebook dan/atau Instagram.

Anda juga perlu menyertakan kapsyen berserta tanda pagar #BuyHondaWinKawKaw dan tag @Honda Motorcycle Malaysia.

Seterusnya, isikan borang Google dengan butiran seperti nama penuh mengikut kad pengenalan, nombor kad pengenalan, nombor telefon, alamat surat menyurat, nombor pendaftaran motosikal dan pautan hantaran Facebook atau Instagram.

Pemenang gambar paling kreatif yang memenuhi kriteria tersebut akan diumumkan pada 13 Mac 2023 dan 17 April 2023 di laman Facebook Honda Motorcycle Malaysia.

Peraduan ‘Buy Honda Win Kaw Kaw’ akan berlangsung hingga 31 Mac 2023. Butiran lanjut boleh didapati di pautan ini: https://boonsiewhonda.com.my/en/buy%20honda-win-kaw-kaw/

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved