Enam unit Scania NTG XT baharu untuk Bills Logistics

SCANIA menyerahkan enam unit G460A6X4NZ Scania New Truck Generation (NTG) XT kepada Bills Logistic Solution Sdn Bhd (Bills Logistic).

Ia turut hadir dengan pakej Kontrak Repair dan Maintenance serta Sewa Beli dan Insurans Perkhidmatan Kewangan.

Daripada enam Scania NTG XT yang diserahkan adalah dua unit yang berada di Pajakan Operasi atau Operating Lease (OL), salah satu daripada penyelesaian yang terbaru sebagai sebahagian daripada perkhidmatan Scania Total Solutions.

Baki empat unit disokong oleh Sewa Beli Scania Credit Malaysia yang memberikan Bills Logistic penyelesaian logistik yang komprehensif tanpa sebarang kebimbangan.

Bills Logistic akan dapat menumpukan perhatian pada perniagaannya dengan menggunakan sepenuhnya NTG XT dengan masa henti yang dirancang memberikan masa operasi maksimum disebabkan penjadualan yang tepat untuk pembaikan dan penyelenggaraan dengan alat ganti yang tersedia menghapuskan gangguan dalam operasi hariannya.

NTG XT juga dicipta dan direka bentuk untuk memberikan Bills Logistic kecekapan bahan api yang lebih baik dan pelepasan CO2 yang lebih rendah kerana ia dilengkapi dengan rangkaian kuasa termaju dan penyelesaian aerodinamik yang memberikan tiga peratus penjimatan bahan api yang lebih baik.

Mod Ekonomi yang telah ditetapkan secara lalai, dalam NTG XT Bills Logistic yang disertakan dengan Opticruise, menjimatkan lebih banyak bahan api.

Scania NTG XT boleh disesuaikan untuk menahan persekitaran yang mencabar, menjamin masa beroperasi dan meningkatkan produktiviti, agar Bills Logistic menjalankan operasi yang menguntungkan.

Trak ini dilengkapi dengan bampar keluli untuk perlindungan komponen depan, pelindung lampu depan, lampu kabus bersepadu, pin tunda yang mudah diakses dengan kapasiti 40 tan, dan cermin diperkukuh tahan calar.

Sistem keselamatan pada NTG XT termasuklah Electronic Braking System (EBS) dan Anti-Lock Braking System (ABS).

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *