fbpx

Ulang tahun ke-50 BMW himpun pemilik jentera M di Malaysia

bmw malaysia 50 years 01

50 buah kenderaan berprestasi tinggi BMW M telah dihimpunkan di Sentul Depot baru-baru ini bagi acara pembentukan formasi bersempena dengan sambutan ulang tahun BMW M ke-50.

Hans de Visser, Pengarah Urusan BMW Group Malaysia berkata: “Selama 50 tahun kami membekalkan kenderaan prestasi bertaraf premium yang paling ikonik buat dunia – biar untuk kegunaan di atas atau di luar litar, semangat kami terus berkobar untuk menjulang Huruf Terunggul di Dunia ini.

“Kami berbesar hati untuk menyaksikan semakin ramai individu yang menzahirkan perasaan teruja dan sanjungan mereka ke atas jenama ini, terutamanya warga komuniti pemilik dan peminat BMW M di Malaysia yang telah mencurahkan sokongan tidak berbelah bahagi mereka selama ini – termasuk sepanjang dua tahun lalu yang dibelenggu dengan pandemik.

“Komuniti ini terlahir daripada jiwa dan raga dibentuk selama 50 tahun, dan kami yakin bahawa hala tuju BMW M akan memperkukuhkan lagi cinta kita semua terhadap sukan permotoran dan jenama ini.”

Formasi ini merupakan sebahagian daripada program tarikan BMW M, ia telah menyaksikan lebih daripada 100 orang peminat BMW M berkonvoi ke The ///Mansion @ One & Only, Desaru di mana pelbagai aktiviti telah dijadualkan sepanjang hujung minggu ini.

Bukan itu sahaja, program ini turut mengadakan jualan barangan ‘BMW M 50 Years’ edisi terhad, dan dana yang terkumpul semasa acara tersebut akan digunakan untuk membantu inisiatif perusahaan sosial tempatan, Epic Society dalam membekalkan akses buat kanak-kanak orang asli yang mermerlukan ke atas pendidikan berkualiti melalui Hab Pembelajaran Digital mereka.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved