fbpx

Castrol Game Changer tawar hadiah tonton perlawanan EPL di England

castrol epl 05

CASTROL selaku antara syarikat pelincir terkemuka telah menandatangani penajaan eksklusif dengan English Premier League (EPL) untuk dua tahun setengah, bermula Januari 2022.

Penajaan antarabangsa ini merupakan susulan tajaan sebelumnya seperti FIFA World Cup dan UEFA European Championship. Sebagai liga bola sepak dengan jumlah tontonan tertinggi di dunia, EPL ditayangkan di lebih 643 juta rumah, dengan potensi tontonan sebanyak 4.7 bilion.

Melalui penajaan ini, Castrol berharap dapat menonjolkan perniagaan servis dan penyelenggaraan kepada lebih ramai pelanggan.

Dalam pada itu, Castrol Malaysia akan mengadakan beberapa pertandingan dan aktiviti bagi meraikan perkembangan terbaharu ini.

Untuk pertandingan Castrol EPL Original Moment, anda boleh kongsikan saat-saat bola sepak anda di media sosial sepanjang tempoh pertandingan berlangsung.

Untuk aktiviti pula, setiap dua minggu, anda akan mendapat soalan-soalan dan permainan berkaitan perlawanan bola sepak.

Selain itu, Castrol X EPL Rover juga akan ke beberapa lokasi utama sepanjang Mei hingga September depan bagi mempromosikan pertandingan Castrol Game Changer.

Semasa lawatan-lawatan ini, anda berpeluang memenangi pelbagai barangan Castrol X EPL dengan setiap pembelian minyak enjin Castrol Magnatec dan Castrol Edge.

Paling menarik, Castrol Game Changer ini akan memilih 20 pelanggan bertuah (dengan pasangan masing-masing) untuk bersaing dalam Race Off, dan lapan pasukan akan mara ke acara akhir dengan hadiah utama tiket perlawanan EPL di England pada 2023!

Untuk maklumat lanjut, layari https://www.castrol.com/en_my/malaysia/home/epl-game-changers.html.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved