fbpx

Puspakom umum jadual perkhidmatan unit bergerak bagi Mac

210712-puspakom-selangor.jpg
Pelanggan mempunyai pertanyaan mengenai operasi Puspakom boleh rujuk di laman sosial dan laman web rasmi organisasi itu. - Foto ihsan Facebook/Puspakom Sdn Bhd

Pusat Pemeriksaan Kenderaan Berkomputer (Puspakom) telah mengeluarkan jadual perkhidmatan unit bergeraknya bagi bulan Mac.

Menerusi poster dikeluarkan, unit berkenaan akan berada di beberapa negeri termasuk Perak, Negeri Sembilan, Johor, Pahang, Terengganu dan Kelantan.

Selain negeri di Semenanjung Malaysia, beberapa kawasan di Sabah dan Sarawak juga bakal menerima perkhidmatan unit bergerak Puspakom.

Antara kawasan berada dalam senarai Puspakom termasuk Ranau, Kudat, Kota Belud, Kunak, Kapit, Limbang dan Marudi.

Perkhidmatan bergerak ini bertujuan memberi perkhidmatan kepada pelanggan menetap di kawasan pendalaman serta jauh dari cawangan Puspakom.

Pelanggan boleh menikmati pelbagai perkhidmatan disediakan termasuk pemindahan pemilikan dan pemeriksaan kenderaan rutin.

Terdahulu, Puspakom memaklumkan pelanggan boleh berkunjung terus ke lokasi dinyatakan tanpa perlu membuat temu janji dalam talian.

Operasi akan berjalan bermula jam 8 pagi sehingga 6 petang.

Justeru, para pelanggan diminta untuk mematuhi prosedur operasi standard (SOP) Covid-19 bagi mengelak sebarang insiden tidak diingini.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved