fbpx

Anda mungkin dapat miliki Honda lebih mudah dengan Certified Used Car

honda certified used car ed

HONDA Malaysia bakal melancarkan solusi pra-milik (pre-owned) mereka sendiri tidak lama lagi. Dipanggil Honda Certified Used Car, perniagaan terbaharu ini merupakan inisiatif syarikat itu bagi memberikan lebih pilihan kepada pengguna untuk memiliki kereta Honda.

Menurut Sunita Prabhakaran, ketua divisyen jualan Honda Malaysia, “Kami merasakan ia masa sesuai untuk memperkenalkan inisiatif ini.

“Dengan Certified Used Car, diharapkan lebih ramai pelanggan dapat menikmati ‘The Joy of Driving’ Honda.

“Walaubagaimanapun, kami belum dapat mendedahkan perincian program ini dan akan buat pengumuman tidak lama lagi,” katanya dalam satu sidang media semalam.

Honda Certified Used Car dijangka serupa dengan program lain seperti BMW Premium Selection, Perodua POV dan Toyota Topmark.

Kenderaan-kenderaan di bawah program sebegini akan melalui pemeriksaan menyeluruh dan bebas kemalangan besar serta akan diberikan jaminan tertentu oleh pengeluar.

Apa pendapat anda mengenai program sebegini? Patutkah lebih banyak pengeluar tawarkan kenderaan terpakai dengan jaminan?

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved