fbpx

Recall bagi Nissan X-Trail 2.0L Hybrid untuk isu kabel elektrik

Miliki kenderaan Nissan untuk lebih banyak pulangan berganda. - Foto oleh Nissan
Miliki kenderaan Nissan untuk lebih banyak pulangan berganda. - Foto oleh Nissan

EDARAN Tan Chong Motor Sdn Bhd (ETCM) bersama Tan Chong Ekspres Auto Servis Sdn Bhn (TCEAS) mengumumkan kempen recall (panggil semula) bagi model Nissan X-Trail 2.0L Hybrid. Recall ini bertujuan penukaran Engine Room Harness – Hybrid Power Line.

Unit yang terlibat adalah yang dikilangkan dari Jun 2018 hingga Mei 2021 dan pelanggan berkenaan akan dimaklumkan melalui surat, SMS atau Whatsapp. Mereka akan disarankan untuk ke wakil servis terdekat untuk temujanji.

Kenderaan yang dikeluarkan bermula Jun 2021 tidak terlibat dengan kempen ini. Semua kos dan caj melibatkan komponen dan upah di bawah kempen ini akan ditanggung sepenuhnya oleh TCEAS.

Beberapa cawangan pusat servis TCEAS juga akan melanjutkan oeprasi mereka dan dibuka 365 hari setahun bagi memudahkan pelanggan membuat temujanji hari minggu atau semasa cuti umum.

Untuk maklumat lanjut, hubungi hotline di 1-800-88-3838.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved