fbpx

BMW Malaysia sumbang dana kepada program bantuan makanan dengan setiap jualan EV

bmw group malaysia food relief 08

BMW Group Malaysia melanjutkan sokongannya kepada program bantuan makanan yang sedang dijalankan oleh dua pertubuhan tempatan.

Mereka mengumpul sumbangan bernilai RM100 bagi setiap kontrak yang dibiayai bagi mana-mana model elektrik (EV) BMW dan MINI.

BMW Group Financial Services Malaysia telah memulakan inisiatif baharu untuk mengumpul dana bagi membantu Refuge for the Refugees dan Empire Project, iaitu dua pertubuhan tempatan yang giat menyalurkan bantuan makanan kepada warga komuniti yang kurang bernasib baik disebabkan Covid-19.

Pertubuhan-pertubuhan ini turut disokong oleh BMW Group Malaysia dari segi keperluan logistik dan bantuan penghantaran.

Inisiatif ini sekali lagi akan menyalurkan sumbangan bernilai RM100 bagi pihak pelanggan BMW dan MINI, iaitu menerusi setiap kontrak yang dibiayai bagi model-model seperti 330e, 530e, 740Le xDrive, X5 xDrive45e, Cooper SE serta Cooper SE Countryman.

Kesemua kontrak yang dibiayai dari 1 September hingga 31 Disember 2021 bagi model-model yang dinyatakan tadi layak menyertai inisiatif ini.

Sumbangan tersebut akan menyokong program bantuan makanan oleh Refuge for the Refugees yang mensasarkan lebih daripada 700 buah keluarga dalam kategori B40.

Bantuan yang diberikan termasuklah bantuan makanan dan barangan keperluan yang dibekalkan oleh Empire Project ketika pandemik untuk golongan masyarakat yang tersisih di seluruh negara.

Terokai BMW Engage di https://www.bmwfs.my/, dan maklumat lanjut mengenai Refuge for the Refugees boleh didapati di https://rftr.super.site/ serta https://www.instagram.com/refugefortherefugees/.

Untuk maklumat lanjut mengenai aktiviti-aktiviti terkini oleh Empire Project, sila layari https://www.facebook.com/empireprojectwecareweshare/.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved