fbpx

Bilik pameran Volkswagen dibuka semula – Penjimatan hingga RM7,500 untuk model terpilih

Volkswagen’s Merdeka Virtual Showroom Event

BILIK pameran Volkswagen kini kembali dibuka kecuali yang terletak di Melaka, Johor, Kedah, Pahang dan Kelantan kerana masih menunggu kelulusan untuk beroperasi.

Ini adalah sebagai sebahagian daripada keputusan kerajaan untuk membuka sektor automotif yang selari dengan Pelan Pemulihan Negara (PPN).

Bagi memastikan kesihatan serta keselamatan kakitangan dan pengunjung, semua bilik pameran Volkswagen akan mematuhi garis panduan ketat yang ditetapkan oleh kerajaan di samping langkah-langkah #SafeHands yang merangkumi pemeriksaan aplikasi MySejahtera, imbasan suhu, mewajibkan pemakaian pelitup muka, sanitasi bilik pameran dan kereta yang kerap serta banyak lagi.

Hanya pengunjung yang sudah lengkap divaksin dibenarkan masuk. Individu yang ingin mengunjungi bilik pameran boleh berbuat demikian selepas 14 atau 28 hari (bergantung kepada vaksin yang diambil) dari pengambilan dos vaksin yang lengkap.

Pengarah Urusan VPCM, Erik Winter mengalu-alukan langkah kerajaan untuk membuka semula operasi jualan dan pengilangan.

“Penutupan bilik pameran sejak beberapa bulan lalu nyata memberi kesan ke atas prestasi perniagaan kami. Namun, kami tidak sabar untuk melihat industri kembali dibuka dan terus maju ke hadapan dengan sokongan para pengedar kami.”

Volkswagen Tiguan Allspace R-Line 2021 lebih bergaya dan berkuasa

Sempena pembukaan semula bilik pameran dan cuti hari Merdeka tidak lama lagi, para pengedar Volkswagen akan menganjurkan acara bilik pameran maya di saluran media sosial masing-masing pada 27 hingga 31 Ogos.

Sebagai sebahagian daripada sambutan itu, Volkswagen akan menawarkan penjimatan dalam talian yang eksklusif sebanyak RM4,500 ke atas Tiguan Allspace Highline dan RM7,500 untuk model Passat R-Line bermula sekarang hingga 31 Ogos.

Para pengunjung digalakkan untuk membuat temu janji sebelum datang dengan menghubungi pengedar Volkswagen yang mereka ingini. Maklumat lanjut mengenai operasi pengedar Volkswagen, sila layari laman web:  https://www.volkswagen.com.my/faq.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved