fbpx

Nissan Skyline GT-R R34 Build By Legends ini sedia untuk mengoyakkan poket anda

Nissan Skyline GT-R R34 Build By Legends 01

Nissan Skyline GT-R R34 merupakan generasi kelima merangkap generasi GT-R terakhir yang menggunakan nama Skyline sebelum nama ikonik tersebut dibuang pada model R35 GT-R.

Biarpun produksi jentera lagenda ini telah lama berakhir sejak 2002 lagi, ia kekal menjadi sebuah kereta sports rebutan ramai dengan harga yang tidak pernah murah.

 

 

Anda mahukan sebuah R34 dengan spesifikasi yang lebih moden tanpa perlu bersusah-payah?

Sebuah syarikat Jepun yang terkenal dengan restomod model-model R32 dan R33 kini menawarkan unit R34 GT-R yang telah siap direstorasi dan dimodenkan, dengan harga jualan bermula dari $450,000 (RM2.12 juta).

 

 

Firma Build By Legends ini bukan sahaja menawarkan R34 yang telah siap direstorasi, malah mereka juga menawarkan enjin RB26 talaan MINES (kod MB7), dengan angka kuasa kuda mencecah 650 hp yang dipadankan dengan kotak gear manual enam nisbah kelajuan.

Casis asal R34 ini turut diperkukuhkan dengan penambahan 400 titik kimpalan, diikuti dengan komponen suspensi baharu, galas, panel badan gentian karbon dan sistem brek daripada AP Racing.

 

 

Selain restorasi penuh yang disebutkan tadi, pelanggan juga boleh meminta Build By Legends untuk menjalankan restorasi kereta mereka kepada spesifikasi kilang yang asal, atau mencampuradukkan komponen asli dengan komponen yang lebih moden.

Harus diingat, tanda harga $450,000 yang kami sebutkan tadi hanya merangkumi kos restorasi penuh, tidak termasuk duit yang perlu anda laburkan untuk mendapatkan sebuah R34 GT-R terpakai.

 

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved