fbpx

Vespa edisi Justin Bieber serba putih dengan aksesori edisi terhad – RM28,000

vespa x justin bieber 01

VESPA sering menjalankan kolaborasi dan kerjasama dengan pelbagai selebriti, artis dan pereka seluruh dunia. Kali ini, mereka berkolaborasi pula dengan penyanyi pop Justin Bieber.

Model Vespa ini mendapat sentuhan dan idea yang diinspirasi dari Bieber sendiri. Penyanyi itu juga dikhabarkan memang meminati Vespa.

“Kali pertama saya menunggang Vespa adalah semasa di Eropah, sama ada di London atau Paris. Saya teringat melihat Vespa dan berkata kepada diri sendiri, saya mahu menunggangnya,” kata Bieber.

“Dan saya memang menikmatinya. Dengan angin di rambut saya, kebebasan, ia memang seronok,” tambahnya.

Vespa x Justin Bieber ini diasaskan dari model Sprint, dengan warna serba putih dari tempat duduk hingga bilah rimnya.

Logo dan grafik api yang dilukis di sisi badan pula berwarna putih sedikit berbeza, dan Bieber mahukan ia nampak kreatif, meriah dan menyerlah.

Vespa ini dikuasakan oleh enjin 150cc dengan teknologi dan piawaian terkini. Ia turut dilengkapi dengan lampu depan LED petak, paparan TFT moden, sambungan telefon pintar, dan rim 12-inci yang sepadan.

Setiap pembelian Vespa Justin Bieber ini juga akan hadir dengan koleksi aksesori edisi terhad iaitu sebuah beg, sepasang sarung tangan, dan topi keledar putih dengan grafik api.

Vespa Justin Bieber ini dijual pada harga RM28,000 termasuk dengan flyscreen depan, dan topbox putih dengan perehat belakang.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved