fbpx

Aston Martin dan JDT jalin kerjasama, bakal keluar edisi terhad

aston martin jdt 09

KELAB Bolasepak Johor Darul Ta’zim (JDT) menjalin kerjasama bersejarah dengan pengeluar kereta sports British, Aston Martin. Dalam majlis ringkasi di ibu pejabat JDT petang tadi, kerjasama itu dikatakan akan mengukuhkan lagi nama Harimau Selatan sebagai peneraju bolasepak di Asia Tenggara.

Kerjasama itu juga bakal menyaksikan Aston Martin mendapat hak untuk mengeluarkan edisi kash JDT dan akan dijual oleh kelab.

“JDT amat berbangga serta gembira dapat mencapai persetujuan dengan ibu pejabat jenama tersebut yang berpusat di United Kingdom (UK) dan pejabat Asia.

“Kerjasama dengan syarikat permotoran British ini bukan sahaja memberikan nilai kewangan kepada JDT, tetapi juga membuka peluang kepada JDT, Johor dan Aston Martin Racing bekerjasama dalam pelbagai bidang untuk tahun-tahun yang akan datang,” menurut kenyataan itu.

“JDT adalah juara di padang dengan kejayaan yang konsisten dan mendominasi tajuk-tajuk berita di luar padang dengan infrastruktur berkelas dunia, kekuatan jenama serta hubungan dengan kelab terkemuka antarabangsa, individu, organisasi dan entiti perniagaan.”

JDT sebelum ini telah menjalin kerjamasa dengan gergasi antarabangsa lain seperti Nike, Hublot, Subway, SWAG EV dan Unicef.

Kerjasama-kerjasama itu menunjukkan peningkatan jenama kelab sama ada di peringkat domestik mahupun antarabangsa sejak JDT ditubuhkan oleh Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim selepas melakukan transformasi sejak 2013.

Setakat ini kami belum mempunyai sebarang maklumat mengenai model mana yang akan dijadikan edisi terhad JDT itu, tapi kami rasa mungkin DBX atau Vantage. Anda rasa yang mana akan dijadikan edisi terhad itu?

Gambar oleh: JOHOR DARUL TA’ZIM FC

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved