fbpx

Diskaun 20 peratus untuk alat ganti Ford sempena Tahun Baharu Cina

ford promo 04

ANDA pengguna kenderaan Ford dan akan memandu jauh untuk musim cuti akan datang? Berita baik, kerana Sime Darby Auto ConneXion (SDAC) kini mengadakan promosi hujung tahun dan Tahun Baharu Cina bermula 1 Disember 2022 hingga 21 Januari 2023 depan.

Jika anda membuat temu janji servis sepanjang tempoh promosi ini, anda layak mendapat diskaun 20 peratus untuk komponen seperti penyerap hentak, pelapik brek, cecair brek, bateri, bilah penggilap cermin, hos radiator, dan cecair radiator.

Promosi ini sah untuk model-model terpilih sahaja. Ianya tidak merangkumi model Ranger, Raptor, dan Everest terkini.

Sebagai tambahan, semua pemilik Ford boleh mendapatkan pemeriksaan kenderaan 27-poin secara percuma bagi memastikan kereta anda berada dalam keadaan baik sebelum memulakan perjalanan.

Ford juga berkata setiap alat ganti yang dibekalkan adalah asli dan datang dengan jaminan 12 bulan atau 20,000km (yang mana dahulu).

“Percutian dalam negara telah meningkat pasca pandemik ini. Dengan Krismas, Tahun Baharu dan Tahun Baharu Cina yang akan datang, lebih ramai yang akan bercuti. Diharapkan promosi ini dapat memastikan pelanggan kami sentiasa selamat di samping mendapat lebih penjimatan,” kata Turse Zuhair, Pengarah Urusan SDAC-Ford.

Anda boleh membuat temu janji servis dan penyelenggaraan di mana-mana pusat servis sah Ford seluruh negara iaitu Ara Damansara, Petaling Jaya, Juru, Butterworth, dan Kuching.

Tempahan temu janji juga boleh dibuat secara online dengan melawat laman web www.sdacford.com.my.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved