fbpx

Lebih 200 warga MINIac serikan acara jelajah MINIscape 2022

07. MINIscape 2022

Setelah tiga tahun menyepi, acara komuniti yang mengumpulkan peminat MINI dari seluruh pelosok negara iaitu MINIscape kembali dianjurkan oleh MINI Malaysia baru-baru ini.

Untuk tahun ini, acara jelajah dari Kuala Lumpur ke Perak itu telah disertai oleh lebih 200 warga MINIac. Pengembaraan bermula di Marina Putrajaya, di mana 90 buah kenderaan MINI telah berkumpul sebelum memulakan konvoi ke DoubleTree by Hilton Damai Laut.

Linnet Yew, Ketua MINI Malaysia berkata MINIscape 2022 merupakan tanda penghargaan syarikat ke atas kesetiaan yang dipamerkan oleh warga MINIac.

“Komuniti MINIac sejak sekian lama melambangkan siapa kami sebenarnya sebagai sebuah jenama dan telah menjadi sumber ilham bagi apa yang kami lakukan buat para pelanggan kami di dalam negara. Komuniti ini berdorongkan Big Love serta semangat ke atas pengembaraan yang mengujakan; mereka terus memberi sokongan yang padu termasuk di kala pandemik, justeru kami berbesar hati untuk terus membekalkan keseronokan kepada mereka,” katanya.

MINIscape 2022 telah menawarkan warga MINIac dan insan-insan kesayangan mereka sebuah pengalaman yang sarat dengan aktiviti-aktiviti menarik, bermula dengan aktiviti Treasure Hunt sepanjang perjalanan mereka ke Damai Laut.

Setelah tiba ke destinasi, para tetamu bebas untuk menikmati pelbagai aktiviti rekreasi yang dirancang oleh MINI Malaysia termasuk dayung berdiri, menunggang ATV, berbasikal dan berlayar bot tunda.

Bukan itu sahaja, warga MINIac juga disambut dengan sesi makan malam merangkap karnival dengan aneka permainan retro seperti Rodeo Bull, Power Slam dan Straight Shooter, antara lainnya.

Untuk menyerikan lagi malam tersebut, para tetamu dihiburkan oleh ahli silap mata, penjugel, aneka persembahan karnival, dan juga persembahan muzik.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved