fbpx

Peminat JDT boleh naik limosin Hummer, RM30 untuk 10 minit

jdt limo hummer thumb

JOHOR Darul Ta’zim (JDT) memberi peluang kepada peminatnya dan pengunjung ke Stadium Sultan Ibrahim untuk merasai pengalaman berharga menaiki kenderaan mewah Hummer Limosin mengeliling stadium ikonik skuad Harimau Selatan itu.

Ketua Unit Komersial Kelab Bolasepak JDT Kevin Ramalingam berkata, Hummer Tour itu adalah antara tarikan baharu buat pengunjung untuk meluangkan masa di ‘rumah’ JDT bermula minggu ini.

Beliau berkata, perkhidmatan itu sejajar dengan hasrat Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim yang mahu stadium serba canggih itu menjadi tumpuan orang ramai susulan kelonggaran prosedur operasi standard (SOP) Covid-19 ketika negara memasuki fasa endemik bermula 1 April.

Katanya, selain pembukaan pembukaan restoran makanan segera, Woodfire Burger, pihaknya turut merancang untuk mengadakan lawatan stadium secara lebih dekat buat peminat setia JDT.

“Woodfire dan Hummer Tour adalah tarikan yang pertama, selepas ini lebih banyak restoran menarik yang akan dibuka,” kata Kevin.

“Sebenarnya, banyak program menarik yang kita rancang namun tidak dapat dilaksanakan disebabkan banyak sekatan, maka terpaksa ditangguhkan dahulu.

“Jadi bermula 1 April ini, banyak yang akan dibuka dan harapnya dalam masa tiga bulan akan datang banyak lagi tarikan diperkenal,” katanya pada sidang akhbar di Stadium Sultan Ibrahim semalam.

Kevin berkata, apabila negara beralih ke fasa endemik, beliau berharap segala perancangan yang dibuat JDT bagi menjadikan Stadium Sultan Ibrahim sebagai tarikan pengunjung dapat berjalan dengan lancar.

Katanya, dengan bayaran serendah RM30, pengunjung berpeluang menaiki Hummer Limosin bagi mengelilingi stadium selama kira-kira 10 minit.

“Bagi peringkat awal, JDT Hummer Tour akan beroperasi setiap Jumaat hingga Ahad bermula dari pukul 9 pagi hingga 6 petang.

“Jika ia mendapat sambutan luar biasa, mungkin perkhidmatan ini akan diadakan pada setiap hari dengan disertakan peluang melawat ke dalam stadium,” katanya.

Sumber gambar: Facebook JOHORean Sport Team

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved