fbpx

Mazda CX-30 2022 kini dengan Ignite Edition, harga dari RM146k

mazda cx-30 2022 09

DALAM siri penambahbaikan model-model Mazda, model CX-30 seterusnya menerima beberapa pembaharuan serta edisi Ignite Edition.

Sama seperti Mazda3, CX-30 Ignite Edition juga diberikan kemasa hitam pada perumah cermin sisi dan rim aloi 18-inci, serta tempat duduk balutan kulit Burgundy dan trim papan pemuka hitam.

Pembaharuan lain pada Mazda CX-30 2022 adalah soket USB pada konsol tengah dan perehat tangan, serta sambungan Apple CarPlay dan Android Auto untuk paparan infotainmen 8.8-inci.

Mazda CX-30 mengekalkan kelengkapan keselamatan i-Activsense untuk varian High dan ke atas. Pakej ini merangkumi Front Cross Traffic Alert (FCTA), Driver Attention Alert (DAA) dengan Driver Monitoring and Cruising & Traffic Support (CTS).

Crossover ini boleh didapati dengan tujuh warna iaitu Soul Red Crystal, Machine Gray, Snowflake White Pearl, Jet Black, Deep Crystal Blue, Polymetal Gray, dan Platinum Quartz.

Harga jualan Mazda CX-30 bermula pada RM145,759 termasuk pengurangan cukai SST 50 peratus yang sah sehingga 30 Jun ini.

Kesemua kenderaan Mazda juga hadir dengan jaminan serta pakej penyelenggaraan percuma lima tahun atau 100,000km, yang mana dahulu.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved