fbpx

Pusat servis Peugeot 3S Glenmarie kini rasmi dibuka, juga untuk Citroen dan DS

peugeot 3s glenmarie 04

SEBUAH pusat servis Peugeot 3S kini secara rasmi telah dibuka di Glenmarie. Ia merupakan pusat servis pertama jenama itu dibawah pengurusan baharu Bermaz Auto Alliance Sdn Bhd dan menampilkan operasi jualan, servis serta alat ganti.

Menurut Bermaz Auto Alliance, mereka komited dalam memberikan pengalaman pemilikan terbaik untuk pelanggan dan pemilik Peugeot dari segi sokongan selepas jualan serta jaminan. Sokongan ini juga meliputi pelanggan jenama Citroen dan DS yang juga di bawah Stellantis Group.

Fasiliti ini mampu menampung 21 kenderaan untuk diservis dalam satu masa, dengan juruteknik terlatih yang sentiasa peka dengan perkembangan terkini kenderaan.

Sambil menunggu kenderaan siap, pelanggan boleh menikmati ruang menunggu yang selesa dengan makanan dan minuman percuma serta WiFi.

Pusat servis Peugeot 3S Glenmarie ini terletak di Lot.15, Jalan Pelukis U1/46, Temasya Industrial Park U1, 40150, Shah Alam, Selangor. Ia dibuka pada jam 8 pagi hingga 5 petang pada Isnin hingga Jumaat, dan 8 pagi hingga 12 tengahari untuk Sabtu.

Anda miliki kenderaan Peugeot, Citroen atau DS? Untuk membuat tempahan slot servis, hubungi 03-5021 2300 (sambungan 2402/2403) atau layari https://peugeot.com.my/find-us.php.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved