fbpx

Edaran Tan Chong umum bantuan istimewa untuk pemilik Nissan terjejas banjir

02 Nissan Certified Technicians

EDARAN Tan Chong Motor (ETCM) bersama Tan Chong Ekspres Auto Servis (TCEAS) mengumumkan program bantuan banjir istimewa untuk pelanggannya yang terjejas banjir baru-baru ini.

Program ini menawarkan diskaun ke atas alat ganti dan kos buruh bagi membantu meringkan beban kewangan yang dihadapi oleh pemilik Nissan yang terkesan dengan kejadian banjir.

Bukan itu sahaja, syarikat itu turut menawarkan restorasi upholsteri pada harga istimewa RM1,655 untuk model sedan dan RM1,988 untuk MPV, SUV, trak pikap dan van.

Selain itu, pelanggan Nissan juga boleh menikmati ketenangan minda dengan pelan pembayaran mudah (EPP) yang menawarkan ansuran bulanan tanpa faedah hingga 12 bulan, serta waranti selama enam bulan atau 10,000 km untuk alat ganti.

Perkhidmatan lain seperti tunda percuma, tunda pintu-ke-pintu untuk kenderaan yang terjejas teruk, dan perkhidmatan ambil dan hantar untuk servis biasa turut tersedia.

Untuk maklumat lanjut, pelanggan boleh hubungi pusat penjagaan pelanggan Nissan di talian 1800-88-3838.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved