fbpx

Goodyear Malaysia lancar kempen ‘A Gifting New Year’

Goodyear Assurance ComfortTred 04

BERSEMPENA dengan sambutan Hari Krismas dan Tahun Baharu tidak lama lagi, Goodyear Malaysia telah melancarkan kempen ‘A Gifting New Year’ yang menawarkan hadiah eksklusif buat pelanggan Goodyear.

Menurut syarikat itu, mana-mana pelanggan yang membeli empat tayar Goodyear berukuran 16 inci dan ke atas akan membawa pulang hadiah berupa Vacuum Coffee Mug Goodyear yang diperbuat daripada keluli.

Salah satu tayar yang pelanggan boleh beli untuk layak menyertai kempen ini adalah Goodyear Assurance ComfortTred yang dilancarkan baru-baru ini.

Boleh didapati dalam 12 saiz dari 16 hingga 19 inci, tayar Assurance ComfortTred menawarkan pengalaman pemanduan premium dengan pengurangan bunyi bising menerusi teknologi ANX.

Teknologi tersebut menampilkan lapisan tambahan yang dibina menggunakan kompaun termaju Goodyear. Ia bertindak untuk mengurangkan bunyi golekan dan juga getaran.

Bukan itu sahaja, pelanggan yang membeli mana-mana tayar Goodyear juga akan menikmati waranti Worry Free Assurance (WFA) yang menawarkan perlindungan kerosakan selama setahun, pemeriksaan keselamatan tayar percuma sebanyak dua kali dan waranti selama lima tahun untuk kecacatan pengilangan.

“Sebagai penyokong kuat dalam keselamatan jalan raya, kami ingin menggalakkan pemilik kereta untuk kekal selamat dan memberi ganjaran kepada mereka semasa mereka membuat persiapan untuk perjalanan pada musim perayaan akan datang,” kata Alex Ng, Pengarah Urusan Goodyear Malaysia.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved