fbpx

Trak Lego Technic Volvo 6×6 ini boleh dipandu dan buang pasir macam yang sebenar

lego technic volvo articulated hauler 6×6 01

JIKA anda mempunyai banyak Lego di rumah dan perlukan sesuatu untuk mengangkutnya, Volvo 6×6 Technic ini mungkin paling sesuai untuk ‘kerja-kerja pembinaan plastik’ anda. Kit Lego Technic Volvo A60H Articulated Hauler terbaharu ini juga boleh dipandu menggunakan aplikasi Control+.

Kit trak bersendi ini terdiri dari 2,193 keping Lego dan bila disiapkan, ia berukuran 61cm panjang, 23cm lebar, dan 22cm tinggi.

Perincian pada model ini termasuklah enjin 6-silinder dan kotak gear 6-kelajuan yang berfungsi sepenuhnya. Bahagian kargo belakang boleh diangkat untuk menuang apa sahaja yang dibawa oleh anda.

Trak ini boleh dipandu ke depan, belakang, membelok, dan menukar gear melalui aplikasi. Operasinya adalah dari tiga motor dengan pengawal Bluetooth dan enam bateri AA.

Barisan model Lego Technic adalah khas untuk kit yang lebih kompleks, realistik dan mempunyai ciri-ciri lebih banyak, yang tidak terdapat pada set untuk kanak-kanak.

Sebagai contoh, Lego Technic sebelum ini pernah mengeluarkan Ferrari Daytona SP3 skala 1:8 dengan 3,778 keping, dan kit Formula 1 McLaren dengan 1,432 keping. Kedua-dua model ini mempunyai omboh enjin yang bergerak, differential, suspensi, dan roda yang boleh membelok.

Lego Technic Volvo A60H Articulated Hauler 6×6 ini boleh mula didapati secara online pada harga USD249.99.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved