fbpx

Volkswagen Fest kembali 15 dan 16 Oktober ini

Volkswagen Fest 2022

Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) mengumumkan bahawa acara Volkswagen Fest kini kembali dengan membawakan pelbagai aktiviti menarik, muzik, budaya dan sudah tentu, segalanya tentang Volkswagen.

Bakal berlangsung di Sentul Depot di Kuala Lumpur pada 15 dan 16 Oktober ini, festival ini pastinya lebih besar berbanding sebelumnya dengan pelbagai aktiviti disediakan buat peminat Volkswagen dari segenap lapisan masyarakat.

Acara utama festival ini adalah prebiu khas crossover elektrik ID.4 yang bukan sahaja menyerlah di atas jalan raya, malah mampu dipandu sejauh 520 km dengan satu cas penuh. Adakah model ini akan dilancarkan ke pasaran Malaysia? Sama-sama kita nantikan.

Selain itu, acara selama dua hari itu juga membolehkan pengunjung mengimbau kenangan lama menerusi banyak model klasik Volkswagen yang dipamerkan. Pengunjung juga boleh menikmati pelbagai persembahan secara langsung daripada kumpulan muzik dan menonton bola sepak gaya bebas.

Di Volkswagen Driving Academy pula, kanak-kanak boleh mendapatkan lesen memandu pertama mereka. Akhir sekali, mereka yang berminat boleh memandu uji rangkaian model Volkswagen yang terdiri daripada Arteon, Golf atau Tiguan.

Waktu operasi Volkswagen Fest 2022 adalah seperti berikut:

10 pagi hingga 10 malam (Sabtu, 15 Oktober)
10 pagi hingga 8 malam (Ahad, 16 Oktober)

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved