fbpx

Hyundai buka bilik pameran konsep butik pertama di Pulau Pinang

hyundai penang 02

HYUNDAI Penang City Store telah dibuka di Gurney Paragon Mall, iaitu sebuah bilik pameran konsep butik di dalam pusat beli belah yang pertama untuk pengeluar itu.

Ia dibuka bagi memberi akses lebih baik untuk pelanggan kepada kenderaan Hyundai, selain memberikan pengalaman membeli kereta secara santai.

Suasana di Hyundai Penang City Store ini direka moden dan kemas serta terdapat dinding interaktif digital. Di sini, pelanggan juga boleh merasai pengalaman menggunakan konfigurator kereta untuk mendapatkan gambaran rupa dan spesifikasi kereta yang bakal dibeli.

Tidak seperti bilik pameran biasa, Hyundai Penang City Store lebih kepada layan diri dengan skrin interaktif serta ruang barangan yang menawarkan pelbagai cenderahati rasmi berjenama Hyundai.

Selain itu, terdapat juga stesen pengecaj AC di Basement 2 pusat beli belah itu untuk kemudahan pemilik kenderaan elektrik Hyundai. Stesen pengecaj ini boleh digunakan antara jam 10 pagi hingga 10 malam.

Mereka yang membeli kenderaan dari pusat 1S Hyundai Penang City Store ini disokong oleh pusat servis Hyundai Sime Darby Auto terletak di Jalan Sungai Pinang untuk servis dan penyelenggaraan.

Untuk maklumat lanjut, layari www.hyundai.com.my atau hubungi 1-300-13-2000.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved