fbpx

Castrol tawar hadiah eksklusif sempena Hari Mekanik Malaysia 18 Mac ini

Castrol HMM 2022 02

Sambutan Castrol Hari Mekanik Malaysia (HMM) akan berlangsung pada 18 Mac 2022. Acara tahunan yang memasuki edisi keempat ini bertemakan The Game Changers, sebagai penghormatan kepada wira yang tidak didendangkan dalam setiap kehidupan pemilik kenderaan.

Castrol HMM 2022 bakal disambut secara maya sepenuhnya dengan pelbagai aktiviti telah dirancang termasuk pertandingan sosial media, pemberian jersi dan acara melibatkan influencer media sosial.

Castrol HMM pada kali ini juga turut berkerjasama dengan English Premier League (EPL). Pelbagai barangan eksklusif Castrol X EPL termasuk jersi, topi dan bekas air akan diberikan. Barangan tersebut juga adalah sebahagian daripada hadiah pertandingan media sosial.

Sambutan Castrol HMM ini juga membolehkan pengguna media sosial untuk menyatakan kesetiaan mereka kepada Castrol dan sukan bola sepak.

Para peserta pertandingan dikehendaki mengambil gambar diri mereka memakai jersi pasukan bola sepak kegemaran atau kemeja-T Castrol bersama-sama kereta atau motosikal mereka dan berlatarbelakangkan mana-mana bengkel jenama Castrol.

Kemudian, mereka perlu memuat naik foto tersebut ke dalam Facebook atau Instagram dengan kapsyen yang menghargai mekanik mereka.

Hantaran Facebook atau Instagram dengan tanda pagar #CastrolHariMekanik dan #CastrolEPL yang mendapat jumlah like tertinggi akan memenangi barangan eksklusif Castrol X EPL.

Menurut Pengarah Pemasaran Castrol Malaysia dan Singapura, Keow Mei-Shan, Castrol berbangga kerana telah memilih tema The Game Changers untuk tahun 2022 sebagai memperingati dan penghormatan kepada mekanik tempatan.

“Sambutan tahun ini adalah yang lebih istimewa bagi kami kerana EPL akan menyertai kami dalam usaha memberikan penghormatan kepada mekanik kita.

“Dalam tempoh beberapa tahun yang lalu, ramai di antara kita yang kehidupannya telah terjejas akibat pandemik.

“Walaupun kehilangan mata pencarian akibat pelbagai sekatan ekonomi yang dikenakan, komuniti mekanik tetap berjuang dan melaksanakan tugas mereka membaiki kenderaan dengan penuh dedikasi dan teliti.

“Kami amat berterima kasih kepada komuniti mekanik Malaysia, serta petugas barisan hadapan yang lain, kerana sedia membantu kami di sepanjang tempoh yang serba mencabar ini,” tambahnya lagi.

Lihatkan Ulasan (0)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan.

Sebuah saluran digital automotif dari Malaysia. Engear menyajikan penggemar industri permotoran tempatan dengan rancangan video berkualiti tinggi, padat dengan infomasi terkini.

2023 © ENGEAR TV | All Rights Reserved